2-as
vaizdas iš 18-os vaizdų
"Kaliningradas
2005 vasara"
Po
varžybų birželio mėnesy pastebėjau, kad triume kliuksi geras kibiras vandens.
Skylių bortuose ar denyje nėra. Vienintelės atviros vietos - vandens įtraukimo
ir išmetimo ertmės, bei variklio išmetimo vamzdis. Na, ne paties variklio.
Jo nereikia išmesti. Variklio išmetimo dujų, žinoma.
Atidžiai
patikrinau išmetimo vamzdžio jungtis ir visa kita, kas buvo pasiekiama.
Nieko. Tačiau vanduo triume - akivaizdus faktas. Kita vertus, kiek turime
šią jachtą, vardu "Blue Bird" arba "Mėlynoji paukštė",
tiek jūroje prirenkame vandens. Galiausiai nutariau, kad sunkiasi vanduo
per denio jungtį su korpusu. Nors pats savimi taip ir nepatikėjau.
Nieko
blogo nenujausdamas, tiesiog dėl tvarkos ir laivo komplektacijos, užsakiau naujus
kamščius dailidei. Kamščius mūsų jachta turi dar nuo prieš tai turėtos jachtos
laikų, kurie nebuvo nei karto panaudoti. Kamščius apgraužė šuo iš piktumo, kad
buvo paliktas kajutėje, kai visa įgula grožėjosi vietovaizdžiais vieno plaukimo
metu. Taipogi kamščiai buvo pajuodę nuo laiko ir nuo jūros vandens, kurio jie
prisigerdavo kiekvieno reiso metu iš atmosferos. Todėl Zita padėjo kamščius
lauke prie sandėliuko, kur juos ir priglaudė "rūpestinga" ranka vieną
ankstų šeštadienio rytą rytinės "kas padėta ne taip" apžiūros metu.
Šie kamščiai naudojami tada, kai laivo dugno sklendės neužsidaro.
Viską
suruošę liepos 1-ą dieną, penktadienį po darbo apie 18 valandą sėdom į automobilį
Vilniuje ir išvažiavome į Klaipėdą. Po trijų su puse valandos buvome Smiltynės
jachtklube. Viską sudėję į laivą "valso tempu" ir nuplaukėme į pasienio
ir muitinės patikrą. Šį kartą niekas neprašė užpildyti muitinės deklaracijos
ir aš pagalvojau: "kaip pas baltus žmones". Dar neišmušus vidurnakčiui
išplaukėme tamsoje į jūrą. Keturių balų vakarų vėjas nešė jachtą 7-8 mazgų greičiu.
Klaipėdos žiburiai greitai tolo ir, atrodė, viskas yra gerai ir įprasta.