Po
pažinties su laivu ir komanda trumpai apžvelgėme naktinio miesto gyvenimą
ir susigundėme aštuonkojais. Aštuonkojų mėsa yra minkšta. Jų čiuptuvai pateikiami
supjaustyti griežinėliais. Valgomi užsikandant balta duona ir puikiai tinka
numalšinti alkį. Nesijaučia žuvims būdingo prieskonio. Tiesiog puikus patiekalas,
kuris galėtų būti skanus ir šaltas, kaip užkanda prie alaus.
Suvenyrinėje
La Corunos lėkštėje atvaizduotas Herkulio bokštas, tarnaujantis švyturiu.
Jis vadinamas miesto emblematiniu monumentu. Sako, kad tai vienintelis veikiantis
švyturys, statytas romėnų. Bokštas iškilęs 112 metrų virš jūros lygio ir
jo šviesa tarnavo orientyru visų tautų buriuotojams nuo 2-ojo šimtmečio.
Dabar
kelionė jau baigta. Trys savaitės prabėgo nuo kelionės pabaigos, arba šešios
savaitės nuo jos pradžios. Sėdžiu namie prie rašomojo stalo, kuriu šios kelionės
tinklapį ir nei per nago juodymą nesigailiu tokio greito apsisprendimo. Atvirkščiai,
galvoju, kad tai buvo išmintingiausias mano pasirinkimas iš tuo metu galiojusios
pasiūlos. Reikėjo tik išdrįsti pasibelsti į nuotykių pasaulio duris.
Protingos
kelionės jūra nėra pavojingesnės,
nei kelionės automobiliu ar lėktuvu. Styvas ir Linda Daševai savo knygos "Surviving
the Storm, Coastal & Offshore tactics" (Steve and Linda Dashew),
po 20 metrų aukščio bangų su 6 metrų aukščio lūžtančiomis keteromis vaizdų,
245-ame puslapyje patalpino ramiai atole stovinčios jachtos nuotrauką, apsuptą
žydro vandens ir salų su palinkusiomis palmėmis. O po juo parašė (cituoju):
"Laikas realybės testui. Tai jachta "Sundeer", kuri yra nuleidusi
inkarą Prancūzų Polinezijoje. Pamirškite visas didelių bangų nuotraukas, kurias
mes jums rodėme. Štai kur yra 99 procentai kreiserinio plaukiojimo laiko realybės,
jei jūs laikysitės kelių paprastų taisyklių ir tikrinsite oro prognozes kelionių
metu".